Anya az életről mesél

Anya az életről mesél

Barista vagy nem barista

2018. június 19. - kovia.rakosi

Sziasztok 

Van nekem egy álmom..hahaha kinek nincs? Mno szóval én arról álmodozok, hogy miután ti felnötté válltok, öregségemre valamelyik tengerpartra valamelyik szigetre költőzöm és nyitok ott egy kis kávézót, csak egeszségem legyen :-). Egy kis otthonos kávézót, ahol lessz muffin is amit én sütök és lesznek ott könyvesplcok könyvekkel mindenféle nyelven és műfajban...könyvek amiket az évek során gyüjtök össze.

A kavézó korán reggeltől délig lessz nyitva, délben ebéd után pedig kimegyek a tengerpartra és a függőágyamban olvasok. Lessz egy kutyusom is, egy labradorom is akivel sétalok, futok a homokba és aki része lessz az életemnek. Tudom, hogy szép álom és nehezen megvalósítható, de ki tudja öregkoromig összegyül rá a pénz és a lehetőség. A könyveket mr elkezdtem gyüjteni, az alap barist kurzust is elvégeztem és igen szerettem volna dolgozni is baristaként szerezzek tapasztalatot is, de valahogy itt Debrecenben 38 évesen és ismerettség nélkül ez lehetettlen...miért? Mert a tulajdonosok vagy tapasztalt baristát keresnek vagy egyetemistákat nekem még élyem sincs, hogy interjúra, vagy probanapra eljussak nemhogy dolgozzak is a szakmában...igy lassan lettem arrol, hogy ebben a szakmában keressek munkát és találjak is. A lehetőségem egyelőre, hogy otthon gyakoroljak amennyire ez lehetséges egy kis háztartási presszógéppel, otthoni körülmények között, de nem adom fel :-) Sőt sikerült apát is megfertöznöm a kavéfőzés hobortjával igy mosstmár ő is főzi a kávét,gözöli a tejet egész profin:-) Hogy melyik tengerpart és melyik sziget lessz a kiszemelt? Azt meg nem tudom, de Bali az egyik nagy kedvenc....hmmm ki tudja...

A kis kávézom,  a tengerparton, a bakkancslistám első pontja és ha megvalósúl a kis álmom, akkor mindenkit szeretettel várok egy finom kávéra és egy muffinra vagy sütire, ami persze a ház ajándéka lessz.

A képen látható kávék otthoni körülmények közt készitettem pont apák napján ;-) Na mit szóltok, jösztök egy kávéra?

img_3803_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kovia.blog.hu/api/trackback/id/tr3313680198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása