Anya az életről mesél

Anya az életről mesél

Nem mindig körülötted forog a világ

2020. december 30. - kovia.rakosi

“Nem mindig körülötted forog a világ” mondta pár hónapja nekem egy olyan személy, aki jeleleg fontos szerepet tölt be az életemben, nevezzük őt Elzának. Nem mondta ezt bántó módon, sem rossz szándékkal, hanem oktató céllal, ez elég volt ahhoz, hogy elgondolkozzak rajta , valamint arra, hogy bennem mély nyomot hagyjon, pozitív értelemben. Nagy valószínűséggel ő már nem emlékszik erre a mondatra, de még talán a beszélgetésre sem. Hiszen napi szintem vannak ehez hasonló beszélgetései szakmájából adódóan.

Hogy miért is mondta ezt nekem?  Elmesélem, lehet másnak is tanulságos lehet, vagy segíthet!

Van az ember lányának sok démona, ezek köze tartozik a másokkal szembeni megfelelési vágy és a félelem, hogy nehogy megbántson, megsértsen másokat. Ebből kifolyólag, ha a környezetében, számára fontos emberek, rossz kedvűek, morcosak, szomorúak, levegőnek nézik őt, az ember lányát, ezt úgy könyveli el, hogy biztos miatta, biztos vele van baja az illetőnek. Biztos már megint o csinált valamit! De mit? Fogalma nincs, de biztos ő a hunyó, pedig ő nem bántott senkit, legalábbis nem akarattal és mindez egy rossz lelkiállapothoz vezet, rágódáshoz, rossz kedvhez, szomorúsághoz.

Mno nekem is vannak ilyen démonjaim, de szerintem sokunknak vannak. Meséltem is erről Elzának, hisz vele kapcsolatban is előjöttek a démonjaim, ha haragosnak, gondterheltnek láttam, mire az o válasza az volt, hogy nem mindig körülöttem forog a világ , hogy lehet neki rossz kedve, szomorú is lehet sőt gondterhelt és undok, de ennek kismillió oka lehet, lehet más személy, lehetnek az élet különböző akadályai stb. Azt még hozzá tette, hogyha tudom, hogy semmi rosszat nem tettem, akkor ne vegyem magamra sem az ő sem a mások viselkedését. Ha meg bárkinek miattam van bármi baja azt közölje, ha meg nem közli akkor már nem az én dolgom, akkor az márcsak az ő dolga, problémája marad.....és igen, igaza van..azóta mikor előjönnek ezek a démonok beszólok magamnak “szívem nem körülötted forog a világ, nem tettel semmit szóval ne vedd magadra” és ez legtöbbször segít , de van amikor nem....nehéz a harc a démonokkal, de ha egy harcot el is veszítek, a háborút azért még nem  :)

Nem mindig körülötted forog a világ.....és tényleg nem...de nem is kell!

5d6e8360-6954-4ee8-a515-f90e3e4f1852.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://kovia.blog.hu/api/trackback/id/tr1616361824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása