Anya az életről mesél

Anya az életről mesél

Hogyan tanultam meg 37 évesen longboardozni

Emma és én először longboardon

2018. február 18. - kovia.rakosi

 

Emmus,



Ez volt a harmadik éve, hogy én egy longbordot kértem szülinapomra, de valahogy mindig engedtem a külső befolyásoknak és azon gondolatoknak, hogy túl öreg vagyok már ehhez, vagy hogy úgyse tanulok meg rajta menni vagy ami még rosszabb nem fogom élvezni és csak pénz kidobás lenne belőle. Az idén viszont azt mondtam engem nem érdekel, hogy öreg vagyok vagy sem hozzá,vagy ki mit mond én szeretnék megtanulni longboardozni és szerintem 37 évesen igazán nem vagyok öreg hozzá...vagy barmi máshoz amit meg akarok tanulni vagy kipróbálni...Nemrég volt a szülinapom, nem longbordot kaptam hanem valami más jó dolgot de utána kis idővel csak összehoztam magamnak és igen, megvan és tudod mi a legjobb, hogy te is ugyanazt kértél szülinapodra (kisebb nagyobb befolyások következte) és meg is kaptad egy kisebb méretű deszka formájában. Így ez lessz az a sport amit együtt űzünk, a deszkázással töltött idő a mi kettőnk közös ideje.

Hogy miért pont longboard? Nem tudom, mindig tetszett ez a sport és hát mivel gyerek, fiatal koromba nem volt rá lehetőségem kipróbálni különböző számomra érdekesnek tűnő sportot (a longboard fogalma akkor nem is létezett), most valahogy meg kiélem magam, bepótolom ami elmaradt és kitartok azok mellett amelyeket szeretem űzni: roller, korcsolya és most a longboard.

Megmondom öszinten az előiteletek, félelmeim miatt féltem kicsit ráállni a vadiúj deszkámra, de rávettem magam, azt mondtam magamnak, ha te ennyire kitartó vagy és  mersz deszkázni akkor nekem is sikerülhet. Úgyhogy veled együtt álltam deszkára először egy vasárnap délután, pontosan 1 hete. És igen szerelem volt elsőre, mert habár eleinte nehezen jött össze a dolog, sőt volt egy esésem is, nem nagy de megvolt (kigurult a deszka alólam) :D de most már alakul, messze vagyok még a profiságtól de már ügyesen megállok a deszkán ;)

Te Emmus viszont mint minden kereken guruló sportban ebben is nagyon ügyes vagy és egy óriási élmény nekem, hogy veled együtt tanulhatok meg valamit, veled együtt növök fel ehhez a sporthoz és ez a mindennapi életben is így van, nagyon sok mindenben veled és Zoéval növök fel, ti taníttok napról napra és ez annyira jó…

Egyszer majd mi is így fogunk gurulni mint a csajok ebben a filmben melyet együtt már annyiszor megnéztünk: 

Úgy döntöttem ide felteszem a képeket az első longboardozásunkról sőt a videót is az első “lépésekkel”.

Remélem neked is olyan jó élmény volt és lessz mint nekem és legalább olyan nagy siker élmény. Szóval nem számit a korod, vagy a mások véleménye, de még mások előítéletei sem, ha úgy érzed csinálni, kipróbálni akarsz valamit akkor hajrá csináld egyszer élünk, csak a félelmeinket kell leküzdenünk.

Szeretlek,

Anya.

 

Képek itt:

Video itt: 

A bejegyzés trackback címe:

https://kovia.blog.hu/api/trackback/id/tr7013677398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása